zondag 13 september 2015

Green Smoothie - Raapsteeltjes mango passievrucht kiwi

Als ik aan raapsteeltjes denk moet ik altijd aan het sprookje repelsteeltje denken. Ik weet niet waarom maar dan moet ik altijd een beetje lachen. Sta ik daar weer bij de groenteboer te gniffelen. Anyways, wanneer je dagelijks groene smoothies drinkt, is het belangrijk om voldoende variatie aan te brengen in de bladgroentes. Nu zijn raapsteeltjes weer volop aanwezig en daar maak ik graag gebruik van. Wat bovendien handig is, is dat ze vaak als bosjes worden verkocht. En 1 bosje is precies voldoende voor een smoothie.















Green Smoothie - Raapsteeltjes mango passievrucht kiwi
750 ml water
1 bosje raapsteeltjes
1 rijpe mango
2 kiwi's
1 passievrucht

Doe het water in de blender. Snijd de onderste takjes van het bosje en was de blaadjes. Schil de mango en snijd het vruchtvlees van de pit. Schil de kiwi's en snijdt ze in stukken. Halveer de passievrucht en lepel het vruchtvlees uit de schil.
Doe alles in de blender en blend alles fijn.
Een passievolle dag gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten